marți, 14 august 2007

ziua 17, 06 august 2007


Torino-Aosta-Courmayeur (140 km)
Dimineata ne echipam si ne indreptam spre sediul primariei din Torino, unde ne asteapta doamna Viorica. Acolo ne-am intalnit si cu alti oficiali carora le-am transmis mesajul bacauanilor si de la care am primit complimente si incurajari pentru ceea ce facem. Gasim apoi cu dificultate drumul spre Aosta, deoarece indicatoarele ne indreapta spre sosele pe care nu avem voie sa mergem cu bicicletele. Intram in sfarsit pe soseaua care merge pe valea raului Aosta paralel cu autostrada spre crestele alpilor. Dupa cateva zile petrecute la ses parca ni sa facut iarasi dor de munte. Kilometri trec repede deoarece vantul bate puternic din spate si am facut si o zi de odihna in Torino. Apar deja crestele inzapezite ale Alpilor. Este superb. Valea Aosta trece printre varfuri care depasesc 3500m inaltime. In Aosta nu am gasit cazare si horatam sa mergem mai departe pana in Curmayeur. Aici suntem in mijlocul Alpilor in ultima statiune de munte din Italia inaintea granitei cu Franta. Ne cazam iar seara, dupa o plimbare prin statiune, ne pregatim pentru trecerea de maine in Franta.

La primaria din Torino, cu doamna Viorica Nechifor

Niciun comentariu: